czwartek, 8 listopada 2012

Iamgin ze wszystkimi. Cześć V


Ty był Niall.
Cześć. Pamiętasz mnie jeszcze .? – Niall.
Jakbym mogła zapomnieć – powiedziałaś.
Słyszałem, że był u Cb Zayn ?! – spytał Niall.
No był, ale na chwilę. – odpowiedziałaś.
A mówił coś ciekawego .? Niall.
Yyy … nieee. – ty.
Ahaa. Okej. Nie chcesz gadać. A może spotkalibyśmy się dzisiaj .? – Horan.
Spoko. O 18.00 w Nando’s. – powiedziałaś.
Dobra, do zobaczenia. – Niall.
Pa. – ty
Szykując się do spotkania z blondynem, znowu zadzwonił telefon.
* le rozmowa.
Hallo. ?! – ty.
Cześć tu Zayn, zostawiłem u Cb kluczę z domu. Może przyszłabyś na chwilę do Nando’s .?! … a i najlepiej teraz – Zayn.
Okej. Bd  za 30 minut.
Poprawiłaś makijaż i wyszłaś z domu. Za 25 minut byłaś już w restauracji. Podeszłaś do Zayn’a  i oddałaś mu kluczę. Miałaś zamiar iść jeszcze do jednego sklepu, lecz Zayn Cie zatrzymał.
Masz piękne oczy – powiedział Zayn.
Dziękuje, ty też masz całkiem niezłe paczadła – ty.
Błagam Cię … - powiedział Zayn.
Debil. Czekaj idę po coś do picia. Chcesz .? – spytałaś.
Yyy … no jasne. Jeszcze się pytasz. – Zayn.
Przyniosłaś dwie puszki Pepsi. Chwilę pogadaliście z Zayn’em i jakoś się stało, że chłopak Cię pocałował. Ten piękny całus trwał dość długo. Gdy skończyliście popatrzyłaś w okno i ujrzałaś stojącego Niall’a. 

4 komentarze:

  1. Ooooo biedactwo moje Kochane.Jak zawsze świetne.

    A czytałam na twoim fanapage że masz kare na kompa ale mam pytanie czy bd rozdziały?

    OdpowiedzUsuń
  2. ;O !! AAA no nie ;c Dawaj dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę starała się dodawać imaginy codziennie, ale nie obiecuje. :)

    OdpowiedzUsuń