piątek, 9 listopada 2012

Imagin ze wszystkimi. Cześć VI i ostatnia.


Od razu wybiegłaś z Nando’s, a Niall się oddalał. Zaczęłaś wołać :
NIAL. !! ZACZEKAJ. ! PROSZĘ CIĘ.
Niestety Niall, nie słuchał Cię i nie miał zamiaru się zatrzymać. Dogoniłaś chłopaka i snęłaś centralnie przed nim i powiedziałaś.
Niall. Ja nie chciałam zrozum. Proszę Cię wybacz mi. – powiedziałaś.
Nie chce mi się z Tb gadać. Sorry. – Niall.
Błagam Cię ja nie chciałam, to samo tak wyszło. – ty.
Ta jasnee.. weź się nie ośmieszaj. – nialler.
Niall, serio. To Zayn zaczął, a ja … - ty.
A ty się nie opierałaś – horan.
Niee … no w sumie tak, ale ja poprzez ten pocałunek zrozumiałam coś – ty.
Co .!? Że kochasz Zayn’a .? – niall.
Nieee. Że to nie jest ten jedyny. Gdy się z nim całowałam to nic nie czułam. Żadnych motylków w brzuchu czy coś. NIC. – ty.
I co z tego .?! Ważne jest to, że się z nim „przelizałaś”, a nie czy coś czułaś. Zraniłaś mnie bardzo. Ja Cię kochałem, w sumie dalej kocham. Tak KOCHAM CIĘ. – niall.
Boże, Niall ja Cię też. – ty.
Nie wieże. – niall.
Ohh … Nialler. <pocałowałaś go>
Wasz pocałunek trwał dość długo. Nagle zza pleców usłyszałaś „ Łuu … brawo. Nareszcie !! Gołąbeczki kochane „. Razem z Niall’em odwracacie się, a za Wami stoją chłopcy. Patrzycie się na Sb i wybuchacie śmiechem po czym Niall mówi :
Ty serio mnie ten teges … wiesz … kochasz .?
No jasne. Dopiero teraz zdałam Sb z tego sprawę. – ty.
A to może wiesz … chciałabyś ze mną być – niall.
To nw, nw … no jasne przygłupie. <pocałowałaś Nialla>
Potem chłopcy gratulowali Niall’owi dziewczyny.
Razem z blondynem stanowicie wspaniałą parę. Kochacie się bezgranicznie. Mieliście parę zawahań, ale nie ma idealnego związku. Po paru latach wzięliście ślub, oraz Niall spłodził czwórkę Horanków, których nazwaliście po wujkach. Nigdy, nawet w najtrudniejszej sytuacji nie opuściłaś Niall’a ani on Cb. SZCZĘŚLIWI FOREVER.

Następny bd jedno partowy z Hazzą, a pt. ?! ; ) Z kim chcecie .? ♥ 

5 komentarzy:

  1. Hmm. Obojętnie z kim zrobisz i tak go przeczytam i uznam że jest wspaniały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty . Myślałam że bd dłuższy ale i tak jest zajebisty ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetnie.

    A wybór to już ci pozostawię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niall spłodził czwórkę Horanków ? Niall ? hahahah xDD

    OdpowiedzUsuń