środa, 7 listopada 2012

Imagin ze wszystkimi. Cześć IV


Zayn’a. Stojącego w zimowej kurtce, opatulony szalikiem. Myślisz Sb „ Co on tu robi .? Pamięta o mnie .? „ szybko otworzyłaś okno i wydarłaś się :
Zayn. ! Zgłupiałeś ?! Jest – 20 stopni.
Oj tam. Jak mógłbym zapomnieć. Wyjdziesz ?– powiedział Zayn.
Chyba żartujesz. Zimno. A tak wgl to zobacz za Sb < tłum biegnących fanek >. Właź to środka – powiedziałaś.
Okej. – powiedział Zayn i udał się w kierunku twoich drzwi.
Schodząc na dół myślisz Sb : Co on odwala ?! Chce mnie w Sb rozkochać czy co .? On jest z Perrie, ale nie ma takiego wagonu, którego nie da się odczepić.
Otworzyłaś drzwi. Zayn wszedł i przytulił Cię, lecz ty szybko się odsunęłaś ponieważ chłopak był cały mokry, ale i tak zaraz się znowu wtuliłaś w jego ramiona. Zrobiłaś ciepłą herbatę i usiedliście na kanapie rozmawiając ;
Co tam u chłopaków .? Boże Zayn !! Nie myślałam, że Cię jeszcze spotkam. – powiedziałaś.
A dobrze. Wiesz Niall się Nam chyba zakochał. Powiedziałem, że się jeszcze spotkamy, a ja dotrzymuje słowa. – Zayn.
Żartujesz .?! W kim .? W Lovato .? – spytałaś
Niee … no co ty. – Zayn.
To w kim .?! – spytałaś ponownie.
W TOBIE – powiedział Zayn.
OŁŁŁ. Ty żartujesz, nie .? – zapytałaś ze łzami w oczach.
Ej weź. W takich rzeczach to ja nie żartuje. – Zayn.
Jezus. !! – powiedziałaś i zamarłaś na 5 minut.
Ejjj … (t.i) żyjesz .?! Weź. !! HALLO .!! (t.i), (t.i) HALLO TU ZIEMIA. – wołał Zayn.
Yyyy … no żyje. Jak na razie. – powiedziałaś żartobliwie.
Dobra, ja już się bd zbierał, ale masz tu mój nr. Telefonu. Jak bd się chciała spotkać to daj znać. – powiedział Zayn i wziął kurtkę.
Okej. Z pewnością się odezwę. –powiedziałaś i pocałowałaś Zayn’a w policzek.
Do zobaczenia. – powiedział Zayn i wyszedł.
Ty pobiegłaś do swojego pokoju i wpadłaś w płacz. Z jednej strony cieszyłaś się, że Niall Cię kocha, ale ty kochałaś Malika. Wnet  zadzwonił telefon. 

4 komentarze: