piątek, 5 października 2012

Imagin o Niall'u. Część V


Zabrał głos i powiedział : Chciałbym zadedykować tą piosenkę osobie, którą poznałem parę dni temu, gdy przyszła na podpisywanie płyt zanurzyłem się w jej niebieskich oczach, jest najlepszym co mnie spotkało ta piosenka jest dla Cb (t.i) wskazał na Cb palcem i puścił oczko. Wszystkie dziewczyny zaczęły piszczeć, ty popłakałaś się ze szczęścia. W trakcie trwania piosenki chłopak ciągle się na Cb patrzył to było słodkie. Godziny mijały, wy bawiłyście się jak nigdy, chłopcy wygłupiali i tańczyli GANGNAM STYLE, ale co dobre się szybko kończy. Chłopcy powiedzieli, że wszystkie dziewczyny, które chcą mogą zostać i zrobić Sb z nimi zdjęcia. Ty razem z przyjaciółką i z nową koleżanką czekałyście aż wszystkie dziewczyny się rozejdą, bo i tak zostawałyście chwilę u chłopców. Patrzycie jak robią Sb z nimi zdjęcia i rozmawiają i aż się wam łza w oku zakręciła, bo widzicie ile osób właśnie teraz spełnia swoje marzenia. Nagle twój wzrok przykuł Niall z jakąś fanką, ona bardzo dziwnie się zachowywała, ale nic patrzałaś dalej. Nagle widzisz, że dziewczyna pocałowała Nill’a, ale to nic on nawet nie stawiał oporu. Wybiegłaś, szukałaś wyjścia, ale nie znalazłaś więc usiadłaś opierając się o ścianę i zaczęłaś płakać. Twoje przyjaciółki od razu przybiegły do Cb.
(i.t.p) – Co się stało, czemu płaczesz .?
(t.i) – Nie wiedziałaś .? Niall, pocałował jakąś fankę.
(D.) – Żartujesz .?
(i.t.p) – Idę mu dowalić.
(t.i) – Nie, idźcie tam i zróbcie Sb z nimi zdjęcia, udajcie jakby nic się nie stało. Spotkamy się potem na zewnątrz.
(All.) – Dobrze. Trzymaj się.
(t.i) – Dzięki, <wymusiłaś uśmiech>.
Nagle słyszysz kroki, modliłaś się żeby to tylko nie był Niall, znienawidziłaś go przez to co Ci zrobił. Ale to nie był Niall, tylko Liam.
Liam – (t.i) Wszystko w porządku .?
(t.i) – Nie bardzo.
Liam – Co się stało ?
(t.i) – Niall pocałował jakąś fankę jak robił Sb z nią zdjęcie. W sumie to ona go pocałowała, ale on nie stawiał oporu, czyli jakby ją sam z własnej woli pocałował.
Liam – On na pewno tego nie chciał, uwierz mi mówił nam jaka jesteś dla niego wyjątkowa i, że nigdy nie bd żałował, że przyjechał do Polski.
(t.i)- Dzięki za pocieszenie, ale ja już sama nw co mam o tym myśleć. Idź do fanek, czekają na Cb <uśmiechnęłaś się>
Liam – No dobra, ale jak mi coś obiecasz.
(t.i)  - Co .?
Liam – Że nie bd już smutna.
(t.i)- Ok, ale chwilę Sb tu jeszcze posiedzę zgoda .?
Liam – No niech bd. Przytulił Cię i poszedł
Siedziałaś tam jeszcze z pół godziny. Słyszysz kroki myślisz Sb „To na pewno ten dupek” i miałaś rację, Horan był bardzo zadowolony.
(t.i) – Fajnie się całowało .?
Niall – Z tobą, bardzo.
(t.i) – Nie udawaj, wszystko widziałam.
Niall – Ale co.?
(t.i) – Jak się całowałeś z fanką, najpierw dedykujesz mi najpiękniejszą piosenkę świata, a za chwile się całujesz z inną. Dupek z Cb i tyle. <dałaś mu lapa w twarz>
Niall – Słonko, zaczekaj to nie tak jak myślisz.
(t.i) – A jak .?
Niall – No …

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz