czwartek, 11 października 2012

Imagin z Zayn'em. Część IV


Bd musiała wytrzymać moje piski i krzyki na koncercie.
(t.i) – Hahahah, a już myślałam, że nie możesz iść. A tak wgl to chcę to zobaczyć. Chłopak piszczący na widok 1D, hahhaha.
(i.t.p) –Dzięki. Wiesz co i ty się nazywasz moją bff .? Pfff … Foch forever.
(t.i) – Taa … Foch forever na 5 minut. Oj tam .. nie gniewaj się. <maślane oczka>
(i.t.p) – Do dobra. Chodź pogramy na gitarze.
(t.i.) – A patrz co ja na niej mam. <pokazujesz mu podpisy>
(i.t.p) – O kurwa.
(t.i) – Ha, ha. Chciałbyś co .?
(i.t.p) – No pewnie.  Czekaj zrobię zdjęcie.
(t.i) – Hahah, okej.
(i.t.p) – Dobra, chodź grać.
Graliście Sb różne piosenki między innymi  : LWWY, OT, MTT i WMYB. Gadaliście o jutrzejszym dniu, skakaliście ze szczęścia jak głupki i robiliście Sb zdjęcia, a przede wszystkim zrobiliście MEGA duży plakat na którym pisało „ Poland loves 1D” ponieważ obaj kochacie Polskę i chcecie, aby też tam odbył się koncert. Zbliżała się 21,00 spakowałaś menele, umówiłaś się z twoim przyjacielem, że o 14,00 spotykacie się pod twoim domem. Pożegnałaś się i wyszłaś. Za 2 minuty jesteś w swoim domu.
(t.i) – Jestem !!!!
Zayn – Dobrze.
(t.i) – Fuuu … Co tu tak jedzie .?
Zayn – Przepraszam, chyba wiesz, że pale.
(t.i) – Dobra, ale chyba możesz wyjść na dwór czy coś .?
Zayn – Ok. bd już pamiętał.
(t.i) –Mam nadzieję. Nie wchodź do łazienki, bo idę się kąpać.
Zayn – A wejdę wiesz …
(t.i) – Jebnę Ci. Spadaj.
Poszłaś umyłaś włosy i oczywiście ciało. W pidżamie poszłaś coś zjeść i na komputer. No swoim fp opisywałaś jutrzejszy dzień, wszystkie dziewczyny Ci zazdrościły. Była godzina 23.00 położyłaś się spać, zaraz też przyszedł Zayn.
Zayn – Dobranoc.
(t.i) – Nawzajem. <odpowiedziałaś z wzburzonym głosem>
Zayn – Długo się bd jeszcze gniewać.
(t.i) – Tak. Dobra, weź idę spać.
Zayn – To jeszcze raz dobranoc …. Kochanie.
(t.i) – Zayn. !! Odwal się.
Zayn – Buziak.
(t.i) – Żałosne. 
Odwróciłaś się i poszłaś spać, nastawiłaś Sb budzik na 03,00, aby zrobić chłopakowi zdjęcie. Wstajesz po cichu, poszłaś do pokoju mamy po aparat, stanęłaś nad łóżkiem Zayn’a i patrzałaś jak słodko śpi, byłaś zła na Sb, że tak twierdzisz, ale to było mocniejsze od Cb. Naciskasz na przycisk, aż tu …  

7 komentarzy: