środa, 24 października 2012

Imagin z Liam'em. Część II


Liam z twoją mamą. Ha, żeby to tyle, ale oni jeszcze się liżą. Pierwsza myśl : Zaraz jebnę ze śmiechy na ziemie, ale się powstrzymam. Druga : Co pomyśli o tym ( imię twojej bff). Widać było, że mama i Liam się zestresowali, ale zaraz emocje opadły. Poszłaś umyć ręce i szłaś w stronę jadalni. Chłopak podszedł do Cb i przedstawił się :
Liam – Cześć. Jestem Li ..
(t.i) – Tak wiem. Liam. A ja (t.i)
Liam –Miło poznać.  Ooo … widzę, że znasz mnie i mój zespół. Chyba, że mama wspominała, że się tak nazywam. Chodź kazałem jej nie mówić < uśmiechnął się>
(t.i)– Nie mama nie mówiła, ale moja bff szaleje za Wami. A najbardziej za Tb.
Liam-  A chcesz autograf .?
(t.i) – Możesz dać.
Liam – Dla kogo ma być .?
(t.i) – Dla (i.t. bff) i niech bd dla ( t.i)
Liam – Proszę.
(t.i) – Dzięki.
Poszłaś do pokoju, zaniosłaś autografy i poszłaś do jadalni. Na obiad był indyk. Przy stole panowała trochę napięta sytuacja, lecz starałaś się ją trochę rozluźnić. Gadaliście trochę o szkole i o twoich zainteresowaniach. Super, nie ma co ! Po chwili mama zadała dość poważne pytanie :
Mama – (t.i) jest sprawa. Jak wiesz Liaś jest sławy i my nie możemy zapanować nad wszystkimi paparazzie, rozumiesz .?
Pomyślałaś sb : LIAŚ .? o_O do mnie to nie powie zdrobniale, tylko normalnie.
(t.i) – Co masz namyśli .?
Mama- Że wiesz mogą nam zrobić zdjęcie w niezręcznej sytuacji.
(t.i) – Jak jakieś wasze wspólne zdjęcie wpadnie do sieci to idę skakać z mostu, ewentualnie przeprowadzam się do taty na drugi koniec świata.
Mama – Nie przesadzaj.
(t.i) – ja nie przesadzam. Mówię prawdę. Tb łatwo mówić. A ja co mam powiedzieć .? pomyślałaś chociaż raz o mnie .?! One Direction jest znane na całym świecie i jak z pewnością dziewczyny z mojej sql Cię rozpoznają.
Liam – Ale to chyba dobrze no, nie .? Bd Ci zazdrości
(t.i) – Taaa. Moja mama. Trzydziesto paro letnia baba chodzi z 20 latkiem. Nie ma co. !
Liam – Jak ty się wyrażasz o mamie .?! baba .?
(t.i) – Weź wyluzuj. SYNU. ! hahahahha
Mama – Matko. Dobra nie ważne. W każdym razie chciałam Cie uprzedzić, że może się tak stać.
(t.i) – No ja Cię też uprzedzałam, że  jak coś to jadę do taty.
Mama – Zobaczymy.
Liam – To ja może już pójdę. A wy Sb pogadacie.
Liam i twoja mama poszli w kierunku drzwi.
(t.i) – Siema Ziutek.
Liam – Cześć, hahahah.
Gdy Liam wyszedł z domu, mama porozmawiała z Tb o tym, że ona i Liam nie bd się kryli cały czas. A ty dalej jej mówiłaś, że to Ci zniszczy życie. Po długiej i wyczerpującej dyskusji, poszłaś się umyć i ubrałaś się w pidżame. Jak leżałaś w łóżku zadzwoniłaś do bff :
* le dzwonisz
(t.i) – Cześć. Śpisz .?
bff – nie no co ty czekałam na twój telefon. I co to tata Liam’a czy kto .?!
(t.i) – No jakby Ci to powiedzieć.
bff – no normalnie. Jedziesz !!
(t.i) – to Liam, ale na pocieszenie mam autograf dla Cb
bff - …
(t.i) – Te !! Żyjesz tam .?
bff – Łoszty w dupe. Sławna bd i przy okazji jaa. Aaaaaaaaaaaaaaaa!
(t.i) – Boże, ej weź. OGAR.
bff – dobra jutro mi dasz grafa, a teraz idę się jarać.
(t.i) – DDDOOOWWWNNN  !!!!!
bff – SZLACHTA SIĘ JARA 1D
(t.i)  -Dobra idź się jarać, do jutra.
bff – Paaa.
I poszłaś spać. Rano wstałaś i zaspałaś. Cudnie. Szybko poszłaś umyć zęby, ubrałaś się tak : http://allani.pl/zestaw/404592 pomalowałaś, wzięłaś bułkę w rękę i poszłaś do sql. Lekcje jak zawsze zleciały szybko. oczywiście poszliście na fajkę i przyszłaś do domu.
Gdy od razu weszłaś widziałaś, że mama ma złą minę, a Liam próbował ją uspokoić :
Mama – Ty gówniażu.
(t.i) – o co chodzi .?
Mama – Nie wiesz .?!
(t.i)  - No nie bardzo.
Mama – To słuchaj. Liam widział jak palisz.
(t.i) – Liam ty kutasie. Przez Cb są same problemy.
Liam – Jak ty mnie nazwałaś .?!
(t.i) – Tak jak usłyszałeś KUTASIE, KUTASIE, KUTASIE.
Liam – Ty patafianie mały, żeby …
(t.i) – No co uderzysz mnie .?
Mama – Ej … weźcie się uspokójcie. A tak wgl mam wiadomość. Więc … 

5 komentarzy:

  1. Nie myślałam że to bd Liam ale spoko a iprzy okazji końcówka mnie rozjebała.Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak myślałam że to Li XD ej no ... KURDE ALE MI SIĘ PODOBA ;> MAM UŚMIECH NA RYJU XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha dobre xd Czekam na następnego xd

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahaha to jest dobre , chcę nexta : DDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. No wiedziałam że to bd Li a Ty mi nie chciałaś powiedzieć ;P
    a końcówka rozjebała system na maksa ;D

    OdpowiedzUsuń