poniedziałek, 22 października 2012

Imagin z Louis'em. Cześć V i ostatnia.


Ja już sam nw co mam robić. Te 7 miesięcy Nas bardzo rozdzieliło, chodź to była próba dla naszej miłość. Jak sama wiesz jestem z Eleanor i kocham ją, ale to Cb kocham mocniej. Wiem, że nawaliłem, ale sam nw co mi strzeliło do łba. Wiedz, że cię kocham i nigdy nie przestałem. Spróbujmy jeszcze raz. Jeżeli nie chcesz zrobić tego dla Nas to zrób to dla dzieci.
(t.i) – No właśnie Louis, dla dzieci. Skąd mam mieć pewność, że nie powtórzy się to . ? A jak Nas zostawisz .? Louis, ja też Cię kocham i nie przestałam, ale boje się.
Louis – Co mam zrobić, żebyś mi znów zaufała. ?
(t.i) – Pokaż, że Ci na mnie zależy. Na nas <pokazałaś na dzieci>
Louis – Była to najgorsza rzecz jaką zrobiłem w całym Miom życiu. Cholera jasna. !
(t.i) – Louis .! Nie przy dzieciach.
Louis- A no tak, przepraszam.< Chłopak ponownie się rozpłakał >
(t.i) – Dobra Tomlinson weź nie płacz <uśmiechnęłaś się >
Louis – Łatwo Ci mówić.
(t.i) – Dobra Louis. Więc, tak mogę Ci wybaczyć, ale z Eleanor koniec.
Louis – Dla łaski to ja też potrafię.
(t.i) – To nie dla łaski głupku.
Louis – Udowodnij.
(t.i) – Co za głupek. Podniosłaś się i namiętnie pocałowałaś Louis’a.
* parę lat później
Jesteście małżeństwem, miewaliście kłótnie, ale nie były one „poważne „ Wasze dzieci nazywają się George, Matt oraz Lux. Eleanor, pojawiła się parę razy w waszym życiu, ale to nic poważnego. Oczywiście przychodziła do waszego domu mówiąc Louis’owi, że go zdradzasz i inne takie. Wydzwaniała, nawet groziła, że porwie wasze dzieci. Lecz wy mieliście to w dupie. Wasza cała rodzina miała 24 h ochronę. Gdy wasze dzieci poszły do szkoły mieliście pewne obawy co do ich bezpieczeństwa, ale chodziły do prywatnej szkoły, więc było okej. Wasze dzieci z chłopakami z 1D dogadywały się świetnie. Chłopaki grały najczęściej z Liamem, Niallem, Hazzą i oczywiście z ojcem w piłkę, a Zayn zajmował się małą, czesał, malował i inne pierdoły, ale było też na odwrót. Ogólnie dzieciaczki były oczkiem w głowie całej waszej 6, a i oczywiście Paul’a czyli 7. Razem z Louis’em twierdźcie, że to chwilowe rozstanie dobrze wam zrobiło, ale nigdy nie chcielibyście tego przeżyć po raz drugi 

4 komentarze: