czwartek, 25 października 2012

Imagin z Hazzą, dla Pameli. ; )


Jesteś nastolatką mieszkającą w Londynie. Masz jedną starszą siostrę, z którą mieszkasz, bo wasi rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Od wypadku rodziców minęły dwa lata, ale dopiero kilka miesięcy temu razem z sis otrząsnęłyście i pogodziłyście się z rzeczywistością.
Dzisiaj jest zakończenie roku szkolnego. Wstałaś z uśmiechem na ustach, zjadłaś śniadanie, ubrałaś się tak : http://allani.pl/zestaw/407566 i pomalowałaś. razem ze znajomymi spotkałaś się przed szkołą, poszliście na akademie, do Sali po świadectwa i poszliście na pizzę. Wieczorem przyszłaś do domu( tak przy okazji jesteś wielką fanką 1D, twoim ulubieńcem jest Harry. Twoja sis wie o tymi gdy leci piosenka 1D to Cię woła i patrzy na twoją głupawkę ). Zjadłaś kolację i weszłaś na kompa. Miałaś jednego fp o 1D i 1000 lajkniętych stron o chłopakach. Kiedy weszłaś na fb doznałaś szoku. Łzy miałaś w oczach. Widziałaś swojego kochanego Harr’ego liżącego się z twoją siostrą. Tak ! z twoją sis. Serce mało Ci nie pękło. Pierwsze pytanie, które Sb zadałaś to : DLACZEGO .? przecież ona wiedziała, że go kocham nad życie. Czemu mi nie powiedziała, że go zna .? Nagle słyszysz otwierające się drzwi. To była twoja siostra. Ty płakałaś nad laptopem.  Na ekranie widniało zdjęcie Hazzy i twoje sis. Twojej siostrze zrobiło się głupi, bo nawet się nie odezwała tylko usiadła na łóżku i złapała się za głowę. Odwróciłaś się w jej stronę. Twoja twarz była czarna, bo byłaś pomalowana i płakałaś. Twoja siostra też zaczęła płakać. Podeszła do Cb i chciała Cię przytulić, lecz ty ją odepchnęłaś i powiedziałaś „ Nie dotykaj mnie nigdy więcej, nienawidzę Cię „. Rozpłakałaś się jeszcze bardziej i wyszłaś. Szybko zbiegłaś po schodach i udałaś się w kierunku drzwi. W drzwiach spotkałaś Hazzę. Byłaś tak zdruzgotana i zdenerwowana, że nie zdawałaś Sb spraw komu tak naprawdę strzeliłaś z Bara. Usłyszałaś w oddali tylko głosy siostry i Harr’ego : Zaczekaj ! Mała wracaj ! Gdzie idziesz .?!. Cały świat zawalił Ci się w jednej sekundzie. Jedyna osoba, która Ci została na świecie, zadała Ci niesamowity ból. Szlajałaś się Bóg wie gdzie. Usiadałaś Sb w parku na ławce, było ciemno jak w du*ie. Nagle słyszysz głos :
Mogę się dosiąść – zapytał chłopak. Głosem przypominał Ci Hazzę, ale nie przypuszczałaś, że to on.
Jasne siadaj – Odpowiedziałaś.
Jestem Harry – powiedział i podał Ci rękę.
A ja (t.i). Jesteś Harry Styles .?! – spytałaś w sumie na pewniaka.
Tak. Dokładnie – odpowiedział loczek.
Moja siostra Cię tu przysłała .? Jak tak to powiedz jej, że mam ją gdzieś i niech spada – powiedziałaś, dość poważny tonem.
Ona nie chciała żeby tak wyszło, uwierz – powiedział Harry.
Ta jasne. Dobrze wiedziała, że się w tobie ko… tzn. że mi się podobasz. Jeżeli mamy rozmawiać o niej to ja dziękuje bardzo, możesz iść – powiedziałaś, płaczącym głosem i odwróciłaś się.
Nagle poczułaś jak Harry Cię złapał za ramię i powiedział – (t.i) tak naprawdę, to ona chciała mnie z Tb poznać, a, że spodobała mi się to postanowiłem dać nam szanse, ale wiesz co Ci powiem. Żałuję, że najpierw nie poznałem Cb, gdybym poznał Cię wcześniej to nie był bym z twoją siostrą tylko z Tb.
Ta jasne. Weź jak masz mnie tak pocieszać, to nie rób tego wcale. Z resztą, nie obchodzi mnie co by było gdyby. Mnie interesuje co się dzieje teraz, a w tym momencie świat mi się wali. – powiedziałaś stanowczo.
Jeju czemu ty jesteś taka uparta i nic nie rozumiesz – powiedział chłopak.
Czego nie rozumiem – powiedziałaś zmieszanie
Tego, że wolę Cb od twojej siostry. ROZUMIESZ .?! CIEBIE. ! – odparł.
Znamy się może 20 minut. A tak wgl to chodzisz z moją siostrą i to chyba nie ładnie lecieć na dwa fronty, co .?! – powiedziałaś złośliwie
Ja już z nią nie jestem. Kiedy dowiedziałem się co Ci zrobiła to bardzo się na niej zawiodłem. Wykorzystała tak naprawdę  Ciebie do tego by być ze mną. To okropne. Z resztą wiem, że wasi rodzice nie żyją i masz tylko ją, ten fakt jeszcze bardziej potwierdził to, że nie jest to odpowiednia osoba dla mnie – powiedział poważnie Harry.
Ahaa. To co teraz bd .? – zapytałaś
Jeny co ja z Tb będę miał – powiedział chłopak i pocałował Cię namiętnie.

Od tamtego czasu jesteście razem. Pogodziłaś się z siostrą i ona zaakceptowała twój związek z Harry’m, lecz chłopak nie bardzo za nią przepada, więc tylko ustala z nią poważne rzeczy na twój temat. Gdy skończyłaś 18 – nastkę przeprowadziłaś się do Harr’ego i założyliście rodzinę. 

1 komentarz: